Yiven

爱看动漫,喜欢截图。INFP小蝴蝶🦋

团结一致

We are bulletproof so fire away.

I will take a hit for you.

We fight as one there's nothing they can do.

They say life's a movie and ours is action packed.

Promise I'll watch your front,

Trust that you'll have my back.

Forever side by side and that's a fact.

Until the final scene and even after that.

They say life's a movie and our is action packed

Promise I'll watch your front,

Trust that you'll have my back.

Together we ride or die and that's a fact.

Until the final scene and even after that.

我们是防弹的,所以开火吧。

我会为你承受打击的。

我们齐心协力他们也无能为力。

他们说生活就像一部电影,而我们的生活充满了情节。

我保证我会看着你的前面,

相信你会支持我。

永远在一起,这是事实。

直到最后一幕,甚至在那之后。

他们说生活就像一部电影,我们的生活充满了精彩。

我保证我会看着你的前面,

相信你会支持我。

我们一起驰骋或死亡,这是事实。

直到最后一幕,甚至在那之后。

--选自林峯、欧阳靖《Reunion》(飞虎之潜行极战主题曲)

这首歌好合适这一家人:齐心协力,永不放弃!

评论

热度(2)